Mysig dag

Natten var som en dröm och Molly sov som en liten prinsessa i sin säng, HELA natten. Dessutom åt hon jätte bra också. Så vi håller alla tummar och tår på att det är samma visa inatt. Dock har jag ändrat lite sen natten innan. Jag har nämligen sänkt ner sängen, sen öppnat en hel sida. Sen tryckt ihop den med våran så nu ligger hon ändå brevid mig så att säga. Sen när hon blir äldre och "vildare" så får vi flytta ner den och skruva ihop allt igen :) Men just nu funkar detta galant!

Utvilad mamma så steg jag upp före Molly (har inte hänt förr). Hann till och med lyxa till det med en dusch och göra frukost innan hon vaknade. Sen kom Mattias hem för att ta över Molly och det var dags för mitt samtal med bm. Efter-förlossningssamtil typ. Det var över på typ en timme och då begav jag mig hemåt igen. Matade och gjorde i ordning Mollan och så kom Luisa förbi så traskade vi ner på stan sen. Vi har hunnit vara lite överallt och skrapat ihop en hyffsat rejäl promenad också, mkt duktigt! Har även hunnit disskutera en massa ideér, jobb ideér haha ;)
Mkt trevligt!

Sen hem, slänga ihop en tacco gratäng och mös ner sig i soffan en sväng och kollade slutet av "föräldrafritt". Sen har jag städat sovrummet och bytt sängkläder så Mattias förkylnings baciller kanske försvinner. Det är gånger som denna jag VERKLIGEN saknar balkong :/
Just nu sitter jag med min kopp tea och ska strax börja bege mig mot sängen, men först ska jag byta bajs blöja på mitt sötfrö som ligger brevid mig jollar så glatt och samtidigt luktar en massa skit. Mammas skitunge <3

Hon bajsar, därav den ansträngda minen ;) (OBS, bilden är från tidigare bajs tillfälle)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0