Jag har inte tid...

Sry för min bloggtorka, har haft fullt upp helt enkelt och suttit lite vid datorn.
Imorse vaknade jag utav att jag frös och att halsen mer lr mindre var igenstockad, jippie, min tur alltså. Mattias har ju vart förkyld i flera veckor och Molly vart förkyld för ungefär en vecka sen. Trodde jag hade lyckats komma undan, men ikket. Dock har jag verkligen inte tid att vara sjuk just nu för senare idag får vi besök av prästen och prata dop. Justeja, dopdatumet är spikat, lokal är spikad och präst är spikad. Nu är det bara allt annat som ska fixas *svett*.

Imorrn är det även dags för baby massage för första gången för mig och Mollan så jag hoppas verkligen jag hinner piggna till lite. Förövrigt känner jag mig lite stressad. Hade verkligen behövt hinna plocka undan lite här hemma och dra ett varv med dammsugaren och skurmoppen så inte prällen tycker vi är lodisar haha.
Förövrigt har jag sagt till Molly att hon måste vara snäll och sköta sig och visa upp sin bästa sidan för prästen för annars häller han vatten i örat på henne på dopet. Haha snäll mamma jag är.

Näe nu måste jag kamma mig och kladda lite smink i fejset, ser ut som om jag levt sju svåra år PLUS att jag har en gigantisk, röd finne mitt på näsan. Rudolf med röda släng dig i väggen!


Kommentarer
REBECCA

va kul med dop! fast stressigt.. good luck! ;)

2011-01-19 @ 16:40:15
URL: http://ohmycarotte.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0