Hurtbullar

Halca dagen har vart seg, riktigt seg. Och andra halvan har vart snarare tvärtom. Har hunnit vara till sjukgymnasten kl 16 och han knäckte, böjde och bände min rygg. Fick en massa beröm över att jag skött min "läxa" (min övningar) för min rygg hade gjort stora framsteg, är mkt mera rörlig plus att jag inte alls har lika ont. Skönt! Nu ska jag börja med "rygg gympa" om två veckor. Ska bli riktigt spännande att se vad det är för något :P

Sen hann jag vara och storhandla, lr tillräckligt för att fylla upp kyl och frys så det måste väl klassas som storhandla!? Anyway. Sen hem och göra i ordning Molly för jag var grymt sugen på promenad då vädret har vart riktigt behagligt idag. Fick sällskap av Angelica så tsm har vi promenerat i kanske 2 timmar!?! Har surrat och precis allt mellan himmel och jord. Var riktigt trevligt! :) Måste erkänna att det är riktigt skönt att ha normala vuxna samtal med några andra människor i boden än min pojkvän. No offence babe ;)
Efter promenaden hann vi sitta hos oss och fortsätta surra på ett bra tag. Nu har dock Angelica knallat hem och jag funderar på att göra mig någonting att äta. Kom på att jag inte ätit någonting sen frukost haha! (åt dock "frukost" kl 14). Men så äre när man inte är hungrig :)

Näe, plöja igenom bloggarna ska jag iaf göra. Sen kanske en dusch på det? Skulle iaf behövas, höhö.


Kommentarer
REBECCA

kul det låter! alltså att träffa angelica, inte att knäcka ryggen, haha;)men så bra att det går framåt!

2011-01-14 @ 01:07:01
URL: http://ohmycarotte.blogg.se/
REBECCA

ja, det stämmer, kom hem igår kväll:) fast jag saknar boden lite... haha. jag kommer upp snart igen!

då ska det promeneras och pratas som aldrig förr!

2011-01-14 @ 01:40:52
URL: http://ohmycarotte.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0