Feeelååt!

Jag har på sista tiden vart urusel på att blogga, det ber jag om ursäkt för. Men tro det lr ej så har jag haft fullt upp och inte riktigt haft tid att blogga. Kan ta en snabb resumé av helgen.
På fredag knallade Mattias, Molly och jag ner på stan för att göra lite ärenden och så hann vi givetvis springa in på åhlens och fynda lite ;) Dom har ju 50% på hela varuhuset, vilket är riktigt nice! Dock har det börja eka rejält i hyllorna efter all rea, men det hindra som sagt inte oss från att fyna lite kläder till Molly, of course!

Lördag så var Molly en tröttis och visa mest att hon ville sova hela dagen men det gick inte mamma med på. Igår var det ju så fruktansvärt fint väder (som säkert ni också märkte). dock hann vi inte ut fören det var mörkt ute haha. Nåja, vi knallde in till stan och handla med Luisa :)
På kvällen kom Joel och Angelica och vi roade oss med att spela Alias ända in mot natten. Hann bli galet mkt skratt på dom timmarna, mkt trevligt :)

Idag har jag och Mollan tagit en välförtjänt sovmorgon efter igår. Sen har vi mest myst på i soffan och invänta pappsen som bör komma hem snart!?! I´m hungry. Tror det blir rester från igår, tacogratäng ;) Yummie!

Våra Åhlens fynd till Mollan :) Plus ett par strumpbyxor, men dom ides
jag inte fota.





Ni kan väl aldrig gissa vem som valde den sista? ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0