Får väl se hur det går

Ja vaken är man än. jag som tänkte gå och sova i tid idag och förhoppningsvis lyckas vrida på dygnet. Dessutom hade jag tänkt prova låta Molly sova i sin säng inatt. Dock har min lilla tjej inga som helst planer på att sova, nej nej, hon ligger här i soffan brevid mig och jollrar på.
Sitter och glider runt på nätet och kollar efter större boende och jag hittade en perfekt lägenhet (tycker jag). Jag börjar känna panik att bo i denna lägenhet då vi har fått så jäääääkla mkt grejer. Visst den var perfekt när vi var två, nu tycker jag nästan den är klaustrofobisk. Näe skämtåsido, men med barn kommer det grejer, och grejer har vi sjukt gott om. Synd bara att vi inte hade lika mkt utrymme, för lägenheten vi bor i är superfin! Typiskt.
Nåja, vi är inte två om att vilja flytta så jag får väl bita ihop tills det är dags. Vi har juh iaf tak över huvudet, det är bara lite trångt under taket ;)



Kommentarer
REBECCA

Ja det hoppas jag också! är så trött på att må så här! hur är det med dig? och du det där med LCHF lät ju inte helt dumt! kan inte du skicka över nån länk till mig på fb där man kan hitta recept?? :D

skulle vara super snällt tjejen!

PUSS

2011-01-11 @ 12:06:32
URL: http://ohmycarotte.blogg.se/
sandra

ett sånt där har jag till wille :) fast ett blått...



kram.

2011-01-11 @ 19:36:23
URL: http://orginoox.blogg.se/
Elin

Haha det är något med grabbarna i den släkten tror jag. Flyttar är visst inte alls populärt ;)



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0