Det gick inge bra alls :(

4 timmar låg min lilla tjej och skrattade/grinade/pratade/surade hon i sin säng innan hon tillslut gav upp och somnade. Då var min hjärna död kan jag meddela! Kl var då kring halv 5 och sen när Mattias klev upp och for till jobbet så ville Molly ha mat så jag bäddade ner henne med mig i sängen och sen fick hon sova med mig där. Då var hon minsann nöjd haha. Mammas lilla tjuriunge!

Idag har jag minsann inte fått mkt gjort, ångest! Tänker inte ens meddela vilken tid jag tillslut klev upp ur sängen (även om jag då inte har sovit tills des), men ändå. Sen lagade jag hamburgare utan bröd och det vart riktigt gott. Måste nästan säga att det toppade burgare med bröd. Tror även Mattias höll med mig!? Nåja, vi kommer iaf göra det fler gånger tyckte han :)

Sen har vi badat lill trollet och stoppat ner henne i en ny pyjamas som jag köpte till henne när vi var i kalix :) Så nu luktar hon så gott och håret står åt alla håll haha!
Sen har jag vågat mig på att baka LCHF choklad muffins. Dom vart...helt ok. Man är ju van vid att dom ska vara så söta och det var ju inte dom här. Men jag gjorde blåbärs grädde till så då smakade det mkt bättre ;) Det går iaf och lura hjärnan ganska bra med dom :)

Nu ska jag dricka mitt jordgubbs tea med grädde i, snuskigt gott! Sen blir det sängen. Ska göra ett nytt försök med Molly i sin säng inatt. WISH ME LUCK!! haha

Bjuder på några pics :)

Dagens middag, MUMS!


Nybadad bebis :) Notera att min gullunge blir krullig i håret när det är
blött/fuktigt ;)

Gullitkrulli <3


i sin nya pyjamas :)

Lite suddig bild, men lika söt är hon ändå :) <3


Kommentarer
Annika A

Tänkte bara tipsa dig om http://www.bebisboken.se/kampanjg.htm . Är en Första året bok på internet som du sen får utskriven i bokformat. (:

2011-01-12 @ 14:07:39
URL: http://thesearemythoughts.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0