Baby massage, igen

Vi tog oss upp med nöp och näppe då både mor och dotter var riktigt trötta och hade nog hellre snusar på under täcket ett par timmar till ;) Väl på massagen gick det jätte bra, fast denna gång var molly lite pipig just pga av att hon var så trött. Så gumman fick mat och sen låg hon och snarkade i mammas famn medans de flesta andra barnen hunnit bli less på massagen och grät. Mammas lillstrumpa rörde inte en min. Sötto!

Efter det var jag och hämtade ut skötväskan som äntligen kommit, grymt nöjd! Snygg och rymlig :D Så n var det avklarat. Nu ska jag bara lyckas hitta något skydd till vagnen. Där man sätter för själva "hålet" in i vagnen om ni förstår vad jag menar!? Så det inte regnar/snörar/blåser in i vagnen. Var förbi lekon idag med Angelica och kikade där, men niet, nothing, nada :(
Sen hann vi även vara förbi secondhand och hittade ingenting där heller. Sen förbi ljusboden och där hittade vi massor, även om vi nu inte köpte något, fast vi ville ;)

Sen hemåt och har bara chillat på här hemma. Har äntligen fått ta mitt efterlängtade bad! Har inte badat sen jag var gravid, så det var verkligen skönt! (Givetvis har jag dock duschat) haha!

Nu ska jag mysa med min bättre hälft och sedan krypa ner till sängs för imorrn blir det inte att sova bort dagen då dom lovat plus grader. Varmt = PROMENAAAAAAD! :D


Kommentarer
REBECCA

jag kommer imorgon! och stannar till torsdag:D

2011-01-30 @ 16:54:28
URL: http://ohmycarotte.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0