Army wives

Igår umgicks jag med "the army wives", det vill säga Luisa och Angelica :) Vi hann springa runt på stan och shoppa lite för att sedan beställa mat från milano, och sitta och svamla och flamsa ända ut i småtimmarna, riktigt trevligt var det givetvis. Herregud vad vi jyra på alltså, men ack så roligt vi hade ;) Fler såna!?


Idag har jag och Mollan vart lata och bara legat i sängen och myst, sen flyttade vi över myset från sängen till soffan. Hela dagen har vart slö och bestått av mys med andra ord och det klagar jag defenitivt inte på!
Just nu sitter jag och inväntar att molly ska vakna för att äta, sen blir det godnatt för mamma Emelie. Imorgon måste vi nämligen upp tidigt då baby massage står på schemat :)

Mammas lillgroda är tlött <3


Kommentarer
REBECCA

åh va mysigt!

2011-01-27 @ 22:45:01
URL: http://ohmycarotte.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0