Vilken dag!

Molly startade dagen (på tok för tidigt enligt mig) återigen. Men det finns inte så mkt att göra åt, bara gilla läget :) Trött som en bäver gick jag för att göra en brak frukost till mig och Mattias som jag lovat honom dagen innan. Sagt och gjort, jag bjöd på stekt korv, bacon, potatis och ägg. givetvis ett glas apelsin juice till detta. Flottigt, men ack så gott!
Efter den mastiga frukosten vart jag ju inte direkt piggare. Molly somnade tillslut och jag passade på att tjuva till mig en timmes sömn. AAaah! Mänsklig igen!
Sen har dagen spinnat på i full fart. Har hunnit hämta ut paket till både mig och Mattias. Vart och storhandlat med mollan och hann även springa in på apoteket och köpa skorvsalva till henne (den har förövrigt en doft som är bland det svinigaste min näsa någonsin luktat på). Hem och skriva adresser på alla inbjudningskorten (tog bara sesådär två timmar...har fått avsmak att hålla i en penna de närmsta åren). Snabb käkat. Hämtat ut ännu ett paket (mina levis jeans har äntligen kommit, så sjukt snygga, är as nöjd!). hem igen, fixat de sista inbjudningskorten. Gick till lilla coop och köpte lite frimärken och postade alla miljontals inbjudningar. Sen vidare till Angelica för att klippa henne (vart riktigt snice!) Hon sa att hon blev nöjd och vi får hoppas att hon inte ljuger ;)

Sen stressa hem och pussa på bebis och Mattias. Efter tolv någon gång får mollan "sista" målet innan den längre sömn perioden och jag passar på att göra bort lite saker. Bla här vid datorn. Har även vart förbi thailand en sväng. Haha näe men jag var på åhlens tidigare i veckan och hittade solspray som kostat 385kr men nu var på 70% rea. Jag ääääälskar att vara brun! Man känner sig mänsklig och fräsch och tyckte det kunde vara bra att ha.
Så för inte allt för längesen spayade jag min ipren bleka kropp chokladbrun. På tal om choklad så luktar den faktiskt just choklad. Mums ;) Sitter här och väntar på att jag ska torka så jag kan krypa ner till sängs (ligger som sagt lite minus på sovkontot) Fast det gör väl de flesta mammor!?! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0