Vad ska jag ta mig till? :S

Vår käre kamera har helt mystiskt lagt av, bara sådär :S Objektivet åker in och ut och så står det att det är något fel på det!?! Why but why? Jag älskar kameran och använder den flitigt. Hur fasen ska jag nu kunna fota/filma mollan!? Lr jag har juh mobilen men den känner jag att den får användas mest i "nödfall" så den trots allt inte har samma kvalité som bilderna från kameran (inte så märkligt kanske).

Nåja, har vi tur så har vi kvar papprerna på den och KANSKE att det finns kvar någon garanti. Dock med våran tur så det ju inte det vara fallet. Men men, värt ett försök, OM vi nu hittar pappret....hmm.
Nåja, det löser sig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0