Trotsa kylan

Yes, idag gjorde vi det. Jag höll på att förlora det lilla förstånd jag har kvar genom att bara sitta inne och stirra i tapeten. Så vi begav oss ut på stan som sällskap till Angelica. Var på Oregano och åt en supergod "Matsi", varmmacka typ!? Galet gott iaf :) Vår konversation under de första 10 minuterna efter vi fått maten var "-mmmmm....mmmm.....MMMM!", haha! Satt och babblade på ett bra tag och sen knallade vi vidare till gallerian och jag hann shoppa lite kläder till Mollan, så idag har 6 pyjamasar och 3 par byxor fått flytta in i Mollan garderob. Gullet växer ju så det bokstavligt knakar! :)

Efter stadsrundan har vi myst på här hemma. Pappa Mattias har varken haft hockey lr träning (hör och häpna) så vi har fått lyxen att se honom hemma :)
Nu sitter jag här, trött som en bäver och tänkte väl läsa igenom någon blogg. Sen blir det godnatt för mig för som sagt är jag så galet trött så jag har ont i skallen.
Mollan, mamma vill ha sovmorgon imorrn, snälla!?


På nedervåningen på Oregano. Om jag nu har några bodensiska läsare
som inte vart och ätit där, GÅ DIT! Stark rekomendation! :)
Ingen superkvalité på bilderna för jag har fotat med mobilen. Men bättre än ingenting?!?



Kommentarer
Sofia

Och om alla dina bodensiska läsare har besökt restaurangen så är det ju ett bra tips för alla dina läsare som kanske eventuellt besöker boden nångång. ;)

2011-02-18 @ 07:30:51
URL: http://idamariasofia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0