Lite utav en spontan tripp...

I fredags riktade vi bilens front mot norr och begav oss till Kalix. Inte bara jag och Mollan utan även Angelica följde med :) Fredagen hyrde vi någon skräpfilm som vi såg tsm med ville och knaprade väl lite ostbågar emellanåt.
Lördagen drog vi en snabb "stadsrunda" och inhandlade bla vuxendricka, höhö. Lördagskvällen var jag nämligen barnfri då mamma så snällt tog hand om molly. B4 till en början för att sedan knallade vidare till Linn och drack grogg. Avslutade kvällen på valhall och det var precis som alltig, ingenting särskilt de vill säga.
Lillebror var också snäll och fick agera chaufför till oss, tack lillebror!
Var iaf trevligt att få gå ut och bara vara för "sig själv" ett tag. För visst älskar jag min trollunge mer än allt men jag är ju trots allt inte "bara" en mamma, jag är ju faktiskt fortfarande Emelie :)

Nu är vi iaf hemma. Home sweet home! Saknat pappa Mattias har vi givetvis hunnit göra medans vi vart borta, men till veckan kommer vi nog hinna bli less honom då han är ledig hela veckan, haha! Näe, jag skojar bara hjärtat, det kommer bli helt underbart att få ha dig hemma <3

Nu äre dags att ge Mollan mat, sen är det sängen som gäller. Är ruskigt sugen på att se någon film men samtidigt svider det i ögonen av trötthet så jag skippar filmen för ikväll. Har hört att det faktiskt är en dag imorrn med och jag hoppas på sovmorgon *pik, pik* ;)
Godnatt Sverige!


Återigen, Tack världens underbaraste och bästa mamma/mormor för barnvakten. Det har vart guld värt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0