I miss my camera...

POFF, och så var helgen över. Tiden bara springer i väg, som vanligt. Har hunnit vara barnfri igår på kvällskvisten, 4 hela timmar hade Mattias henne medans jag var hos angelica och slog på stor och sög i mig två hela 3,5or höhö.
Var riktigt skönt att bara få sitta ner i lugnet och bara vara ett tag. Även om vi har världens snällaste unge. Dessutom hann jag börja sakna både henne och Mattias :P

Idag har vi haft finbesök av mamma och viktor och det är alltid lika kul att ha familjen på besök :) Synd att det inte blir oftare! Har även hunnit smörja in mollan skalle med en kur mot denna äckel skorv och fy i hela fan så den luktar surt! MEN, den är jätte bra och skroven försvinner nästan på en gång. Ja menar efter ett bad så är ju lukten borta som tur är. Givetvis har vi alltså hunnit bada lill kotten då det vankas läkarbesök imorrn, dags för 3 månaders vaccinet........huvva! Nåja, det måste göras!

Nu ska jag läsa bloggarna och sedan krypa ner till sängs. Är fortfarande trött efter mollys "nya-sov-schema-från-helvete" haha. Men som sagt det är sånt här som hör till ;)
Godnatt Sverige!

Och ja, jag saknar fortfarande min kamera nått så fruktansvärt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0