Det går bra för mig och mitt lag...

...lr mitt lag iaf, alltså Molly och Mattias för dom snarkar ikapp här brevid mig i soffan. Själv lyckades jag fastna vid datorn (ovanligt). Dum som jag är har jag klickat runt och hittat en massa kläder som jag så gäääärna skulle vilja klicka hem. För ovanlighetens skull så inte bara kläder till Molly utan hela familjen.
Kan jag inte få bli rik? Jag menar jag är inte särskils kräsen, bara ett par miljoner lr så skulle räcka fint...ett par år ;)

På tal om framtiden så har jag ju som sagt kommit på vad jag vill bli "när jag blir stor". Vad det är tänker jag inte riktigt dela med mig utav än. Kan ju avslöja att det har börjat spånas en hel del tsm med Mattias plus att jag tagit kontakt med "dom" och att det nu börjat smidas lite planer. Jag hoppas verkligen detta går vägen för det skulle vara så fruktansvärt kul! Ett jobb jag verkligen tror jag skulle trivas med :) Men som sagt återstår det att se, har som sagt fortfande en hel del att kolla upp och ordna för att detta ska kunna inträffa.
Det bästa utan allt är att Mattias peppar mig och stöttar mig till 100% vilket känns så jäkla bra! Du är bäst babe <3

Näe, nu måste jag verkligen bege mig mot sängen. ÄR AP-TRÖTT!

Min badboy ;) Faan vad snygg du är, Grrrr!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0