Dagen

Började dagen rätt tidigt då Mollan hade sovit tillräckligt. Personligen var jag ruskigt seg i skallen, men det är bara stiga upp. Lr njaa, vi låg och mös ett tag i sängen först ;) Hon blir så jäkla nöjd när hon får komma och ligga i mamma och pappas säng. Söt skorpa!
Sen efter lite fix osv gjorde vi oss i ordning för en lule tripp. Som sagt har ju vår kära kamera pajjat och vi var tvungen att lämna in den på onoff i lule där vi köpt den. Är ju trots allt billigare än att köpa en ny så man ska ju inte klaga :) Jag och Mollan fick även sällskap av Angelica som ville följa med och det var ju trevligt :) Vi var dock endast på onoff och H&M med tanke på att ingen utav oss kände att vi hade "fet plånbok" så att säga, men noh hann jag shoppa lite för det! Köpte ett par jeans, ett par rosa hängselbyxor och en jätte söt blommig tröja till Mollan ;) Men hon behöver faktiskt kläder i storlek 62 för det har vi inte mkt av :/ Btw, så har hon börjat använda 62 lite smått... Har sagt det förr och jag säger det igen, vart fasen tar tiden vägen?

Väl hemma bestämde Mattias middag, maxmat, och jag klagade väl inte direkt höhö. Sen kom Angelica förbi igen så vi hann svamla på en hel del som vanligt :) Resterande av kvällen har vart lugn, lite väl lugn? Bebis sover en massa nu igen. Fast man ska väl inte klaga? :)
Nu ska jag passa på och läsa igenom bloggarna innan molly vaknar för att det är matdags :)
Godnatt Schhhweeden!


Kommentarer
Zandra - mamma till Thindra 7 månader

Håller du/ni inte på med lchf längre? :)

2011-02-08 @ 09:54:31
URL: http://zandrakoutuaniemi.bloggplatsen.se
Zandra - mamma till Thindra 7 månader

Jo, jag körde också de ett tag. Men slutade för var också trött. Gick ner men har gått upp dom kg igen så nu tränar jag och äter nyttigt! :)



2011-02-08 @ 13:59:39
URL: http://zandrakoutuaniemi.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0