Dagen förövrigt

Kan meddela att min dop outfit numera är klar, pust! Tänker dock inte avslöja vad det är utan det får ni helt enkelt se sen :) Men ja, det är kanske inte någonting jag har på mig i vanliga fall, men samtidigt är det inte särskilt drastiskt så ni behöver inte ha så höga förväntningar haha ;D Men till och med Mattias reagerade på att plagget inte är något jag "brukar använda" så lite anorlunda är det nog!? Äh, ska sluta förvirra er. Den är jätte fin iaf! :)

Sen har jag idag vart helt galen och gått totalt "outside the box". Ja nu ska ni få höra, jag Emelie Cecilia Nilsson har inhandlat en ROSA tröja! Jag har jätte svårt för rosa, egentligen överhuvudtaget. Men observera att detta är endast mig själv det gäller för Molly t ex, henne klär jag mer än gärna i rosa vilket kanske är lite dubbelmoral av mig haha. Nåja mollan, nu har mamma tagit steg 1 ;)

Min andra "wild and crazy" sak för idag var att prova på någonting nytt på matmenyn. Jag är en sån här skit tråkig/feg människa som alltid äter samma sak och tar det som är "safe", som jag vet är gott för att jag alltid äter det. MEN, idag skippade jag det som normalt antagligen skulle varit en pizza och slog till med kinamat. Kyckling med stekta nudlar vart det och givetvis var det hur gott som helst!

Så två chokerande grejer har hänt idag. Kanske man ska börja chocka mer? Det är ju trots allt lite kul med förnyelse, lr hur!? ;)


Förövrigt vill jag åka till något land det de serverad kinamat i såna här matförpackningar. Ni vet såna dom alltid äter ut på filmer. Ser så galet gott ut! Dock skulle jag skippa pinnarna, annars skulle jag nog hinna svälta ihjäl :O


Kommentarer
Sofia

På större coop där de har egna kök och gör typ micromat och liknande så brukar det finnas thaimat i såna förpackningar. :) Och ja, på pdol och lk säljs det i stånd. :D

2011-02-23 @ 08:00:14
URL: http://idamariasofia.blogg.se/
Luisa

I Östersund serveras kinamat i sånna lådor om man tar me hem :) vi få vänja oss ha rosa plagg tillsammans då ;)

2011-02-23 @ 11:02:17
URL: http://luisa.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0