Mys med dottra <3

Idag har vi hållt oss borta från rusk vädret utanför lägenheten. Molly har fortfarande vart en arg och väldigt trött och grinig bebis större delen av dagen. På kvällen tog bi dock ett bad tsm, sen mojsa ner oss i varsin onepiece och har busat och lekt. Vid läggdags kom tårarna tbx igen. Efter väldigt mkt om och men fick hon ligga i vårt sovrum tills hon somnat, då bar jag över henne till sitt rum där hon så sött ligger och snarkar :)

Nu ligger jag i sovrummet med datorn och kollar film. Blev zookeeper som jag tänkt se ett par veckor nu :) Mattias är på julfest med jobbet så jag och Molly är ensamma hemma.
Men jag har det rätt mysigt här för mig själv ändå :) för att göra kvällen fulländad blir det nog lite glass med varma hallon ;)


Onepiece mys för hela slanten :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0