Mitt älskade lilla flickrum

Ligger just nu och bloggar från mitt lilla flickrum i ryssbält, hemma hos pappa alltså. Mamma mådde inte alls bra idag så vi packade väskorna och flydde fältet haha!
Har sett en skum film med pappi och mina älskade småbröder. Filmen var dock mkt skum..
Imorrn åker vi hem till Boden igen, vilken tid är ännu oklart, beror lite på väder och vind. Plus att pappa Mattias är ute och festar idag så han lär väl inte vara alltför sällskaplig imorrn ;)
På tal om fest så vill jag verkligen gå ut nästa helg, sista chansen på länge. Plus att det skulle kännas som lite plåster på såren då jag missar nyår. Dock är barnvakten ett problem, som vanligt. Ska dock försöka fixa det för jag vill verkligen gå ut, verkligen. Jävligt längesen det var en riktig brud fest!

Näe nu måste jag sova, hoppas grodan vill sova länge då det blev sen läggning ikväll. Dock brukar det vara tvärtom
:/
Godnatt.

Lilli provade sin pulka idag för första gången. Givetvis lekte vi i snön också :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0