Kalix, idag lr imorrn?

Kan inte bestämma mig om jag och Molly åker idag lr imorrn. Saknar Mattias redan fast jag inte åkt än och han bara är på jobbet, haha!
Nåja, vi får se.

Över till nått helt annat. Mollys sövningar hat gått så bra, bara lägga henne i sin säng, pussa godnatt och smyga ut. Gråten har varat i Max 30 sekunder. Men två sista kvällarna har hon vaknat efter en timme och vägrat somna om. Igår tog vi upp henne eftersom vi misstänkte att hon hade ont någonstans. Vilket resulterade i en väldigt sen kväll för Lill grodan, men jag vågade inte hoppas på sovmorgon ändå för det händer aldrig. Men jodå, 8:45 har Lill grodan sovit till. Så jäkla skönt och välbehövligt! Särskilt då jag fastnade i Dexter inatt och var tvungen att se ett till avsnitt. Usch så hemskt avsnitt, och fy fan så jag grät! Huvvaligen :/

Näe nu ska jag äta något.
Älskar min familj mer än allt!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0