Ja som sagt, sövningen gick bra...

Har en bebis som i snart en timme (efter att ha fått välling) gråter till och från. Har provat vänta ut det (ca 10min, sen höll mitt hjärta på att explodera). Har sjungit, killat ryggen, pillat i håret, hållt hand, hållt fot, suttit tyst brevid. Har provat allt och så länge jag sitter där funkar allt skit bra, i 30 sekunder efter jag slutat, sen har tårarna kommit igen.

Nu har jag dock som sagt smugit ut därifrån och än sålänge har det vart tyst *peppar,peppar*. Känner på mig att detta kommer bli en lång natt, och jag har slut på idéer :(

Vill bara ta in henne hit och krama om henne och låta henne sova med oss. Dock vet jag innerst inne att det är bland det dummaste jag kan göra i nuläget då tanken är att hon ska vänja sig att sova i sitt egna rum.
Det är väl bara bita ihop.

P.s det är tyst ännu *peppar,peppar*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0