Inspiration

Har en jäkla massa sånt just nu. En total lycka som sprider sig i kroppen. Varför? Jag kan inte riktigt sätta fingret på det, men efter operationen känner jag mig...lätt?!? Som om någonting mörkt och deppigt tagits bort från mig. Ja jag förstår om ni tycker jag låter knäpp nu (jag tycker själv jag låter knäpp), men det är verkligen så det känns. 2012 SKA bli mitt år, så är det bara. Har många mål och planer och tänker inte ge mig fören det blir så. Än så länge tar vi dock en dag i taget och läker i lugnan ro, för även om det finns en massa planer och mål så har jag inte bråttom någonstans.

Nej, tänker bara stanna upp och njuta av julen som ännu en gång nått fram. Kanske inte den jul som var planerad från början. Kanske inte en jul lik någon annan. Men iaf en jul med min underbara älskade lilla familj som jag är så tacksam över att få ha!

Anledningen varför jag inte sover än är för att jag har en otrevlig skallebank som inte vill ge med sig. Nåja, jag måste iaf försöka sova nu.
Godnatt kära vänner och god jul på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0