Ca 22 timmar kvar av 2011

Helt sjukt vad fort detta år har gått! Bl.a. Att man nu har en 1åring, helt galet! Känns som nyss hon låg i magen och levde rövare och nu springer hon runt som en galning, dock utanför magen ;) haha!
Har haft jävligt otur med min hälsa, som vanligt. Då syftar jag på allt helvete med endometriosen, men jag har sagt att 2012 ska bli mitt år. Har fler nyårs löften detta år (hatar egentligen nyårs löften)
Men ska verkligen göra mitt bästa. Bl.a. Detta med min vikt. Jag hatar hur stor jag blivit även fast jag nu fått lite förklaring på varför jag haft så lätt att gå upp i vikt. Dock har jag ju inte direkt bantat heller. Näe nu är det hög tid att ta tag i detta. Älskar att träna så förhoppningsvis kommer det finnas mer möjligheter till det nu när Molly ska börja på dagis. Kosten är det som är värst. Cola är min absolut största last och den kommer bli tung att lägga på hyllan :/ kommer för en gångs skull inte satsa på att gå ner i vikt på en gång som jag alltid annars har gjort. Näe, denna gång får det ske i sin takt, bara det går åt rätt håll och det vill säga neråt. Längtar efter att vara smal igen och faktiskt kunna tro på komplimangerna jag får av min pojkvän :)

Sen ska jag försöka lära mig att slappna av mer. Ta en dag i taget och bara leva och njuta. Tiden går för fort för att man ska sitta och grubbla, vilket jag är expert på!
Sen lite andra små saker :) får väl se hur det går med detta, men skam den som ger sig ;)

Nu måste jag sova. Blir en lång dag imorrn med mkt att fixa och dona med! Blir 3 rätters hemma hos oss med goda vänner. Blir nog riktigt trevligt :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0