Snart så...

Snart så blir det två nätter utan mina älsklingar. Att vara utan min större älskling har hänt så många gånger vid det här laget så det är inte lika jobbigt, däremot och lämna min lilla skrålla känns inte alls kul :( Kommer hinna sakna ihjäl mig efter lilltrollet! Och ja Mattias, jag kommer hinna börja längta efter dig också ;)
Men som tur är har hon världens bästa pappa som hon kommer ha jätte kul med. Tyckte det nämndes något om en första hockey match för damen!?! Tyckte jag lät som en hel bra ide! Givetvis har hon hörselkåpor och lär väl antagligen inte vara på ishallen en hel match, men ändå :) Hockey fantasterna som vi är här hemma haha!
Näe huvvaligen, nu måste jag gå och sova för jag har en hel del på min "to-do-list" imorrn. Godnatt sötton!

Världens vackraste nalle <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0