Pimpi´n my home

Det har vart mitt projekt i helgen, även om det halft misslyckades :/ Tanken var att storstäda precis varenda liten vrå av lägenheten inkluisve rensa förrådet, hänga upp tavlor, hyllor mm. Kruxet var att jag behövde få tag i en slagborr (vilket var fixat), men så kurkade båda slagborrs maskinisterna och ides inte komma från kalix för att hjälpa mig så det sket sig. Sen har jag inte alls hunnit städa ens hälften av det jag tänkt med tanke på att jag, Molly och Sandra haft fullt upp precis hela helgen. Nåja, har iaf tagit mig en bit på vägen. Sovrummet är jätte fint! Endast hyllorna som saknas så är det klart! :) Molly rum gruvar jag mig mest för då det mer liknar ett förråd just nu....hmm.
Äh, en dag i taget!

Har iaf fått upp gardiner i alla rum förutom nagelrummet. (äntligen inhandlat gardinstänger till alla rum). Köpt den ybersnygga tavlan (om ni frågar mig) som hänger så fint ovanför sängen. Sen hängt upp Mollans nya fina körsbärsträd (lampan) vid hennes säng. Den är så söt!




Har även hunnit pimpat Mattias toalett. Den satt svin fula svarta kakel dekorer som jag slet bort så det blev vitt och fräscht! Sen fick det bli blått tema. Toaletten är kliniskt ren då jag till och med suttit och putsat golvet för hand! (ja ni läste rätt)



Så nu är det bara resten av alla rum kvar......



Kommentarer
joanna

gillar verkligen tavlan ovanför stora sängen!

2011-08-18 @ 20:49:49
URL: http://figuera.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0