Mys dag!

Började dagen väldigt tidigt då lilla fröken Sundelin slog upp sina vackra ögon före tuppen. Fick henne iaf att somna om i en hel kvart för att jag sedan vaknade av att hon hade fått tag i välling flaskan (som tydligen inte vart slut) och hällde i mitt ansikte! Tack för den hjärtat ;)

Sen har vi vart på stan med Sandra, tagit en fika i gallerian och kikat på när Sandra klippt sig. Vart mkt fint! :) Molly har shoppat sig ett diadem som hon är hur söt som helst i! Min lilla skatt :)

På kvällen har Sandra, Maria och jag vart på bio och sett "Försvunnen". Vilken jäkla besvikelse av film, men tur som var hade vi då inte tråkigt en sekund för det ;) Mkt skratt med mina tjejor. Så kan väl sammanställa dagen så här.
AWESOME!

Sötaste lillskiten i världen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0