Less på detta...

Helt seriöst, idag mår jag sämre än vad jag gjorde igår. Min ork är helt värdelös! Är igentäppt i näsan utan att vara snorig (iaf knappt snorig, bara uppsvälld i bihålorna!?), uppsvälld i halsen utan att ha ont. Har dessutom fått min kära förkylningsastma så jag orkar knappt göra någonting så känns det som att all luft är borta från lungorna. Känns ungefär som när jag var höggravid med Molly, då satt magen så jäkla högt upp så man knappt kunde andas. och givetvis lite ont i lederna på det. Tycker det är så obehagligt att ta astma sprayen också då jag blir så jäkla skakig av den för att jag använder den så sällan. Är som sagt endast i samband med förkylning jag brukar måsta använda den, vilket nu var riktigt längesen.

Att jag mår som en bajs kan jag leva med, men att jag är så sjukt tråkig med Molly har jag sån jävla ångest över. Hon springer runt här hemma och skiner som en solstråle och har energi till tusen medans mamma knappt orkar busa med henne. Förlåt mitt lilla hjärta <3 Vi ska hitta på en massa bus när jag är frisk, det är ett som är säkert!

Mimmi&Musse är en hjälpande hand mellan varven då Molly så snällt ser på. Dock fick hon fnatt efter
en stund i sackosäcken så nu är hon tbx i gåstolen och härjar :)


När man är sjuk brukar man ju inte ha någon matlust, inte jag iaf, förutom denna gång. Jag är sugen på chips, flott och massa annan skit, varför?
Det är nån underlig jävla skit jag fått i mig. Jävla baciller!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0