Gröt-kalas!

Denna dag har vart riktigt bra! Har stigit upp tidigt och myst på med en glad bebis som förövrigt fått upp ögonen för mimi och musse på disney playhouse. Hon skrattar och dansar i gåstolen framför tvn för dom sjunger sin "tipp-topp sång". Alla andra barnprogram bryr hon sig inte alls om :)
Mitt lilla busfrö har äntligen börjat få tillbaka sin aptit, sakta men säkert. Känns jävligt bra! Har hunnit bli så orolig när hon ätit så dåligt, även fast det nu bara vart någon dag. Men det går åt rätt håll nu iaf! :)

Har vart på stan med mina favorit tjejer, Sandra och Molly såklart :) Har vart och letat efter en höstjacka åt Molly vilket visade sig vara omöjligt! Vissligen fanns det tjockare jackor men jag var ute efter en fodrad vindjacka. Fanns nada! Köpte iaf en mössa och ett par tunna vantar så lill damen slipper frysa :) Hann även ta en fika på hanssons där Mollan fick smaka en minibit mufiins och lite grädde. Det gillade damen minsann!
Sen har även sandra fått smaka på min matlagning. Bjöd på thai kyckling wook, riktigt gott var det! Maten fick givetvis godkänt av Sandra också ;)
På kvällskvisten har bus med Mollan stått på schema. Sandra tog hand om kvälls gröten och ptja...det slutade med gröt överallt ;D Givetvis ett bad på det och sen var det läggdags för Mollan. Sen gick jag och Sandra på en lång promenad där vi hann prata om en hel del, ganska mkt djupa saker också för den delen. Alltid skönt att prata av sig, så glad och tacksam att jag har hittat Sandra som vän! :)

nu ska jag läsa lite bloggar sen krypa ner till kojs med mitt stora hjärta och inte långt därifrån ligger mitt lilla hjärta i sin säng. Hon ligger förövrigt och skrattar i sömnen just nu, haha. Mammas fina sötfrö!

Mina fina tjejer <3



Kommentarer
Emma

Gör så :) Ska på dop på söndagen kl14 så om du har tid att fixa de före de så vore de ju bra :)

2011-08-10 @ 09:51:41
URL: http://emmastromback.blogg.se/
Emma

Härligt!! :)

2011-08-10 @ 10:33:49
URL: http://emmastromback.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0