Färg och form

Nu är jag inne i denna roliga fundering igen, vilket hårfärg ska jag ha!?! Ja klart jag svammlar med mitt hår, det är roligt! Jag älskar att förändra mitt hår och har alltid gjort. Visst att det sticker i ögonen på vissa, men det ger jag blanka fan i!
Igår fick jag dille på att bli rödhårig igen, och då menar jag riktigt röd! Dock hann jag stoppa mig själv inatt genom att påminna mig själv hur lång tid jag kämpat för att få mitt blonda hår. Så nu ärstår frågan då, vilken färg ska jag ha?!? Synd att man inte bara kunde trycka på en knapp beroende på vilken hårfärg man ville ha, och ja längd också.
Hur som haver önskar jag att jag hade en tjock uppsättning löshår. Skulle vara sjukt kul! Hur längesen som helst jag använde löshår. Kan ju visseligen ha någonting att göra med att mitt löshår jag äger är svart :P Haha.
Nåja, idag ska jag färga håret, så är det bara!


Kommentarer
Sofia - Wilburs mamma ♥

Jag har samma problem. Hårfärgen är jag "nästan" nöjd med men frisyren?! Jag vill klippa av typ 2-3dm, jag vill spara ut det typ 2-3dm, jag vill raka av det, bränna det och hoppa från Kalixbron. :P haha

2011-08-06 @ 23:10:35
URL: http://idamariasofia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0