Bra dag

Jahapp då var tisdagen slut för denna vecka då. Har hunnit vara på stan och lunchat med Sandra (på oregano givetvis). Fick sällskap av Angelica som hade en liten lucka. Molly sötskiten hann ha vattenkrig med Angelica inne på oregano, haha ;)
Sen hann även springa lite ärenden innan det var dags att rulla hemmåt. Hemma kockade jag ihop någon pasta sås med kassler och pasta, dock var jag inte överimponerad av mig egna insats, men det gick ner.

Sen har jag vart kreativ och städat här hemma, långt ifrån hela lägenheten men en stor del utav den iaf. Känns riktigt skönt! Dock är det inte så lätt när man har en liten som springer efter en och ropar "mamma mamma" hela tiden. På tal om det, ja Molly säger numera mamma och pappa så att man märker att hon vet vad hon menar, så nu gills det ;D
Mattias har ju lärt lill damen att jaga honom (med gåstolen alltså) när han håller på att lattja med innebandyklubban och boll, så gissa vem som ladeligen kutat efter mig både när jag torrmoppade och skurade. Tack pappa Mattias för den! Mina hälsenor och fötter är total kvaddade efter vår lille vilding till dotter!

Annars har det inte hänt mkt. Svalde en tallrik jordgubbar och banan ikväll som smakade delicious!torn! Sen suttit vid datorn och drömt mig bort i både H&M och Jotexs värld där jag hittade huuuuur mkt som helst som jag skulle vilja beställa, fast då var det ju detta med pengar igen. När ska jag få bli rik?

Näe, nu ska jag kasta in handduken för idag. Godnatt Sverige!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0