Vårkänslorna på topp!

Började faktiskt denna dag med sovmorgon, en otroligt välbehövlig en! Tusen tack sötungen min <3
Tillslut steg vi iaf upp och gjorde oss i ordning för en stadsrunda. Pluspoäng till mig själv för att jag snörde i mig frukost/lunch. Har slarvat med maten ett par dagar nu, ajja bajja! Nåja, bildbevis på mitt käk ;)



Efter ett tag kom lillasyster Bengtsberg hit så vi satt och surrade ett tag och jag matade Molly. Sen gick vi ner mot staden och mötte upp Angelica och Eva. Senare kom även Luisa och joinade oss :)
Har hunnit springa i affärer, inhandlat solbrillor till Molly, suttit och druckit latté i solen och snackat skit. Vart på rosjakt (väldigt många sprang runt med rosor på stan så vi antog att någon delade ut. Mkt riktigt, biblioteket gjorde det) Eva och Angelica fick sig förövrigt en varsin bok för att Angelica lånade en bok haha. Tyvärr följde inte vi andra med så vi fick ingen ros, crap!

Tillslut splittrades vi och kvar blev jag och Luisa. Vi for till opalen där Molly fick mat och även vi hann trycka en baguette var (dagens middag). Har som sagt vart på stan h-e-l-a dagen och det har vart grymt nice!
Har inhandlat Amelias presenter nu också. Det var två pysselkitt med pärlor att bygga pärlplattor med, sen det andra att göra egna smycken. Som pricken över i:et så köpte jag även en prinsessklänning ;) Tror och hoppas att lilla damen kommer bli nöjd :)

Nu ska jag mysa med mig bebis, hon är jätte go och glad :) Men innan den bjuder jag på några bilder från dagen. Var duktig och hade med mig kameran ;)

Sandra och Molly :)

Snyggbebis i sin nya mössa och jacka :)

Sandra, Angelica och Eva :)

Systrarna Bengtsberg, Eva och Luisa :)

Mammas tuffing! <3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0