Swoosch!

Och så var dagen över!
Har fått gjort litegrann här hemma iaf. Inte som syns för andra kanske men som gjort jäkligt mkt för mig, det vill säga ta hand om min jäkla garderob! Nu har jag rensat ur den, äntligen! Hade behövt gå igenom graderoben brevid också men där är så jäkla mkt saker som jag inte har någon aning om vart jag ska sätta allt, så den får fortsätta vara en stor oreda.

Förövrigt har vi en liten dam hemma som dregglar och piper mest hela tiden. Stackarn har aj aj i munnen vilket även resulterar i att hon knappt äter någonting heller :S Jag hoppas det går över snart. Dock tror jag det är någon mer tand på g, men det återstår ju att se. Mitt lilla hjärta <3

Över till någonting helt annat. Herregud vad det är mk saker man vill ha och kommer på att man "behöver" när man har som minst pengar. Är bla helt galet sugen på att tatuera mig. Nu nu nu helst nyss! Skissen och allt är färdigt, bara tid och pengar som saknas. Men snart hoppas jag! :D

Tok tuggar på sin bitring. Gumman <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0