Mitt i natten

Sitter jag vaken för mig själv och funderar. Mest på sånt som gör mig förvirrad, som vanligt. Har en mensvärk från helvete, bokstavligt talat. Cyst helvetena jävlas med mig och det känns som att hela buken är full.
Det jag är mest rädd för är inte operation lr nå sånt utan att det ska skita sig med nagelutbildningen på nått sätt för nu är det dryga veckan kvar tills jag ska börja. Och jag längtar som en idiot! Samtidigt försöker jag att tänka så lite som möjligt på det. Dock är det jävligt svårt med den dunkande smärtan ifrån magen.
Nåja, det som inte dödar dig gör dig starkare!?!

...Och det finns alltid dom som har det värre!


Carpe Diem


Kommentarer
Sofia

Jag håller tummarna för dig. :) Jag är läskigt jävla jätteavundsjuk på dig som får gå den utbildningen! :)

2011-04-18 @ 06:30:01
URL: http://idamariasofia.blogg.se/
Sofia

Det går bra men jag är helt sinnessjukt less på att vara tjock. :P Haha. Jag har BESTÄMT mig för att föda till helgen, helst på torsdag. ;) synd bara att de flesta förstföderskor går över tiden så jag lär få vänta tills i slutet av Maj men jag TÄNKER föda till helgen. Ut ska bebisen, vare sig den vill eller ej. ;) Haha

2011-04-18 @ 13:24:08
URL: http://idamariasofia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0