Lite ledtrådar

Efter allt hemlighets makeri så tänkte jag nu vara så snäll och iaf bjuda på liiiiten ledtrådar, men kommer fortfarande inte gå ut med vad. Jag är paranoid att någonting ska skita sig haha. Även fast allt är klart, hoppas jag!?!
Paranoid som sagt.

Till ledtrådarna. Mattias kommer vara pappaledig i ett par veckor för mamma Emelie ska nämligen gå en utbildning ;) En utbildning jag spanat på i ett par år som jag dock aldrig trodde att jag skulle få gå. Men jag hade fel. snart så ;)

Mer än så säger jag inte...än :P


Kommentarer
Sara W

Faan vad kul att få göra något man velat göra i flera år! :) Hoppas allt går vägen! :)

2011-04-07 @ 08:40:18
URL: http://saaraweiberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0