Kanske inte grillväder...

Men vi grillade ändå! Joel, Angelica, Sandra, Richard, Mattias, Molly och jag har suttit utanför Richard och grillat och haft det trevligt :) Efter grillningen (och att det började bli kallt) så förflyttade vi oss in till Richard och fortsatte svammla på där. Sällskapet drack så även jag slog på stor och fick nog i mig en 3,5:a som jag sög på i två timmar haha!
Vid 10 snåret ville Angelica gå hem med tanke på att hon skulle upp på jobbet imorrn och då kände jag att det är även dags för mig och Mollan att pallra oss hem. Lilla damen var supertrött! Så vi knallade hemåt, även Sandra. Grabbarna stannade kvar och fortsatte med öl och tv-spelande. Spännande värre!

Just nu sitter jag och väntar på att Mattias ska komma hem så jag får colan och malteserna som ligger så fint i hans väska sen vi grillade. Har även inhandlat chips på hemvägen så bara han kommer hem blir det att gräva ner sig i soffan och se på Soa med lite gotta som tillbehör. Om han nu inte blir hela natten vill säga för då snarkar jag. Imorrn blir det nog en tidig morgon med tanke på att det bär av till hedenäset.

Bjuder på lite bilder :)

min snygga kaktus! Dock tycker jag inte bilden gör blomman rättvis. Det är mkt snyggare live ;)

Även Sandra har förälskat sig i lilla Mollan. Konstigt? Näe ;)

Köpte snoddar till lillgrodan idag. Sötnos!

Puss på dig mammas hjärta <3


Mattias kom hem, jag vill ha gotta! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0