Friskis och svettis

Det kan man kalla mig och lillasyster Bengtsberg för ikväll har vi nämligen vart ute och promenerat i inte mindre än 9km. Plus att vi sprungit på stan tidigare idag så över en mil har här promenerats idag! Det mina kära vänner, är jag riktigt nöjd med, med tanke på att jag är en övergödd palt med sveriges sämsta kondition. Kroppen lär svida imorrn, S-K-Ö-N-T!

Med det avslutar jag denna dag och kryper ner i sängs med min älskling och brevid vår säng så ligger såklart vår älskade lilla ängel och snarkar i sin säng. God i love my family <3

Världens vackraste <3


Kommentarer
Sofia

Ja okej, så det "går över" om du plockar bort allt? Men huvva vad läskigt det också verkar. Tänk om man skulle ångra sig efteråt och vilja ha ett tredje? Nej, jag lider med dig. :(

2011-04-20 @ 07:29:37
URL: http://idamariasofia.blogg.se/
Sofia

Usch :( Nåja, jag hoppas att du slipper göra avbrott i dina nya studier åtminstone. :)

2011-04-20 @ 14:34:39
URL: http://idamariasofia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0