V.31 (30+2)

Då har det ju hunnit bli ett bra tag sen jag la upp magbild sist. I början beslutatde jag mig för att fota en gång i veckan (tanken var måndagar) så man kunde se magen växa ju längre tiden gick. Tyckte till en början det tog skit länge mellan veckorna och att få fota magen. Nu är det tvärtom. Helvete tiden bara springer i väg! Nu är det bra om jag fotar var 3:e vecka och så fullspäckat schema har då inte jag haha. Nåja, ska försöka rycka mig i kragen för sånt är juh alltid kul att ha kvar senare :)

Har iaf hunnit konstatera att jag själv upplever min mage som enorm. Dock när jag pratar med andra människor och berättar vilken vecka jag är i, får dom mer lr mindre en chock och tycker att jag har jätte pluttig mage!?
Haha, ja det är lustigt. Men så länge min lilla skatt i magen växer som hon ska och mår bra så får min mage vara så pluttig/stor den vill :)

Nu har jag iaf vart duktig och tagit nya magbilder så ni ska få se. Kom föresten på hur jäääkla få av mina vänner som faktiskt sett mig i min gravid mage så att säga. De flesta skulle nog märka stor skillnad.

V.12 och jag tyckte "Wow, vilken kula!"                   

V.31 (Idag) Lite skillnad är det iaf :)



Även denna bild är från "nu" (idag, v.31) Bara att magen är fotat från andra hållet :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0