TUL v.33 (32+0)

Imorse vart det att kliva upp tidigt och som nu mera (vanligt) steg jag upp efter ett natt med långt ifrån många timmars sömn. Vette fasen vad jag ska hitta på för nu håller jag på att bli knäpp!
Inte nog med sömnen så har min vänster skinka/baksida lår/ryggslut vart helt fuckad hela dagen :S Vi har ju som sagt vart till Sunderbyn på TUL och jag höll knappt på att ta mig in för jag hade så ont. Hängde på Mattias som en handikappad padda. Efter att ha legat på en brits gjorde mig inte direkt mer rörlig. BM sa att jag skulle fara raka spåret hem och ta pandoil, sedan ligga ner tills det blivit bättre och då ev ta en liten promenad. Sagt och gjort och likförbannat har jag fortfarande ont i...ptjaa...vi säger skinkan.

Nåja, på tal om något annat än min lilla röv. Ultraljudet gick jätte bra! Min lilla skatt växer som hon ska och hjärtat slog på lika fint som vanligt :) Vikten just nu uppskattades till 1811 gram, vilket också var helt normalt. Att återigen få se sitt barn är helt obeskrivligt! Jag längtar så inni helvetes mkt efter att få snoosa på min alldeles egna bebis.
Idag gick jag in i v.33 så det vill säga att det bara är 7 veckor kvar till bf. Dock lär jag väl gå över tiden till jävla julafton bara för att jag ska få längta ihjäl mig :P Haha!
Hur som haver så kommer jag vara mamma innan detta året är slut. Jisses vilken känsla! :D
Nästa gång jag ser henne blir irl (förhoppningsvis).


Min bebis här i v.18+3. Hon är något större nu ;)




Kommentarer
Sussi

Jätte fina bilder från ultrljudet... men har ni bestämmt vad hopn ska heta? Antar det blir en hon då du säger hon?

Kram Sussi

2010-09-28 @ 10:59:15
URL: http://sossiq.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0