Pizza&Hockey

Denna dag har vart as tråkig! Har legat i soffan som en jävla palt och gjort massor av ingenting och allämnt tyckt synd om mig själv, just för att jag inte haft någonting att göra. Nåja, tillslut kom Mattias hem med pizza och så var det dags för hockey så humöret steg direkt! :D
Dock kan jag väl inte påstå att jag är särskilt nöjd med Luleås insats hitills, dock två perioder kvar. Herre jisses det kan hinna hända mkt ;)

Och på tal om hockey har jag hittat en sak som givetvis måste inhandlas till vår lille bebis ;)



Dags för period 2!


Kommentarer
Bella

Tack så mkt och grattis själv=) Den 15 nov är bf. Men räknar som vanligt med att gå över tiden;-)Har du mått bra?

2010-09-26 @ 11:27:16
URL: http://bellaw.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0