Nyfriserad lillebror

Efter en jävla massa om och men så bestämde sig lillebror på att raka av sig allt hår på skallen. Jag var till en början lite skeptisk om han skulle passa i det lr ej. Tur som är så tycker jag resultatet vart riktigt bra! :) Ovant, men fint!
Så nu har man "skinnhead" pojkvän och lillebror haha ;D Vem är på tur?

Sitter förövrigt hemma i ryssland och umgås med lillebror. Sitter och jyrar om allt mellan himmel och jord :) Måste ta och hjälpa min lillebror och hitta sig en fruntimmer också! Någon som drar ut han från huset här hemma och hittar på saker. Han behöver det. Dock duger inte vem som helst åt mig lillebror såklart haha ;D
Näe, detta inlägg känner jag börjar bli riktigt svammligt. Är övertrött som faan och tanken på att krypa ner under täcket blir starkare och starkare. Saknar mitt hjärta massor också :-*
Näe, beger mig från datorn nu. Godnatt sverige :)


En lillebror utan hår :) Och nej, vi är inte lika.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0