Lördagsmys

Blev en tidig kväll igår och jag lyckades somna av nån mirakulös anledning. Skulle tippa att det har att göra med att kroppen inte är som den brukar, det vill säga dessa extra kg och att jag delar med mig av min kropp till min lilla skatt ;) Var iaf helt underbart att få sova med Mattias igen (som alltid).

Så imorse vart det en hyffsat tidig morgon och vi hann inte vara vakna länge innan vi fick besök av Peter, det var trevligt :) Sen var vi på stan och gjorde lite ärenden och inhandlade oss lunch. Ryggen har gjort sig påmind så jag har även hunnit med en liten vila där ryggen fick slappna av. Guld värt!

Nu har jag rakat skallen på Mattias, tappat upp ett bubbelbad och parkerat honom där med ett glad vin och tända ljus. Tyckte han behövde pysslas om lite och slappna av och inte tänka så mkt. Det är han värd :) Lite bra tjej är jag trots allt ;)
Resterande av dagen/kvällen blir nog ganska lugn skulle jag tro. Vi har beställt Lule-skeå matchen via datorn så vi ska se den. Sen vare ju det här med middagen som vi ännu inte riktigt kommit någon vart!? Nåja, det löser sig :)
Nu ska jag gå och titta till min karl så han inte har somnat i badet :)

Cyyyya.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0