Första dagen i ensamhet [x]

Efter att ha vaknat till liv i morse och insett att Mattias inte är hemma och kommer inte hem fören på lördag så pallrade jag mig upp, käkade frukost och sedan surrade jag en hel del i telen. Först med Agge och sen med Camilla :) Vart rastlös tillslut och begav mig till dollarstore (där kan man alltid strosa runt länge och hitta lite småskrot, iaf i boden). Köpte lite lukta gott grejer och en ljuslykte-grej?! Ja jag vet inte vad jag ska kalla den. Tänkte lägga ut en bild sen :)

Kvällen har tillägnats åt städning utav hemmet. Grov städning! Dock har jag inte hunnit längre än med hallen och är nästan klar med tv-rummet. Ja juste, toan också. Helvete den har jag gnuggat den så den är inte långt ifrån slick vänlig. HAHAHA! Näe fy faan vad äckligt!

Nu måste jag hoppa i duschen och sen hade jag planer på att krypa ner i soffan med en tea kopp och se om det finns något att se på tv :) Har en massa jag iaf har tänkt hinna med imorrn så. Nåja, ha det gott folket!


Min dollarstore fynd. Tyckte den var söt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0