Vaken före tuppen

Och med tuppen så menar jag Mattias ;) Jag vaknade just efter 8 och steg upp kring halv 9 och det är väl inte direkt vanligt. Särskilt inte eftersom jag sover sämre om nätterna, då är timmarna på mornarna guld värd (sover oftast som bäst då). Dock vaknade jag efter att ha drömt en massa verkliga drömma, vart på dåligt humör och klev upp haha :P

Vi har ännu inte varit på barnenshus pga av att dom ringde från I19 och ville ha dit Mattias på möte kl 14. Så nu sitter jag och försöker fördriva tiden, det går dock inge vidare. Är värre ivrig att få komma iväg :D
Näe, ska nog gå över till coop och skicka iväg änn ett tradera paket. Cya!


Kommentarer
Millah

Jag är super nöjd!!! =) Har gett omdömme också på tradera..Kramar

2010-10-07 @ 14:29:07
URL: http://millahoman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0