Palt-mix

Idag har jag provat göra denna färdig mixade palt-mix från kungsängen och jag måste säga att den var jätte god! Palten vart inte alls hård och torr som dom man brukar köpa färdiga. Nej nej, riktigt nöjd! Det enda man behövde var denna palt påse och sedan ca 12 dl vatten. rimmatfläsk i palten var frivilligt (personligen tycker jag det är jätte äckligt). Men ni som tycker om palt, prova. Dom får defenitivt 5/5 paltar höhö.

Förövrigt händer inte allt för mkt. Har nyss surrat med svärmor och vi har jyrat fram och tbx vad vi ska beställa ifrån jotex. Hittade massa fina jul prylar! Fick mig faktiskt att längta en hel del efter självaste julen. Mattias är inte så brydd om julen, men jag har förvarnat honom redan för här hemma ska det julstökas rejält! :D

Näe nu ska jag hänga upp en tvätt bebis kläder som måste få torkas. Sen börjar klockan slå idol och då är det mys och gotta i soffan som gäller :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0