När sova har blivit till en konst

Då är man ganska gravid. Som sagt ligger jag fortfarande och snurrar om nätterna tills jag håller på att bli vansinnig! Nu har jag dessutom denna otroligt INTE skönt foglossning i höfterna och över blygbenet. Det är så obeskrivligt hur ont det gör. Men jag kan säga såhär, när man vaknar varje gång man ska röra på sig utav att man istort sett gråter i sömnen, då gör det ont. Näe, har verkligen börjat förstå mer och mer varför man är gravid i 9 månader. Jag tror verkligen man behöver den tiden på sig för att förbereda sig. Bara det här med förlossningen har jag ändrat en jäkla inställning till bara de senaste veckorna. Har väl större delen av graviditeten inte tänkt allt för mkt på den, utan senare börjat tänka på den och gruvat mig. Nu längtar jag! Visst, det enda jag egentligen vet med säkerthet är att det kommer gör ont. Men som alla mammor säger, det är det juh helt klart värt. Och med tanke på hur många andra som klarat utav att föda barn, så känns det som att jag borde väl också klara det :)


Nu har jag då verkligen gått in i tids perioden då allting går så fruktansvärt långsamt! Jag har absolut noll att göra om dagarna förutom hushålls sysslor. Det är såna här gånger jag önskar att jag var snuskigt rik och bara kunde glida runt och inhandla en massa saker. För tro mig, det skulle jag inte ha några som helst problem med ;)

A little bit crazy. Just the way i am


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0