Mys-helg

Har ju som sagt haft mammsen på besök och det har vart hru trevligt som helst. Inte nog med att hon kom och hälsade på igår, neheedå hon sov över också :) Igår var vi ut och åt, sen hyrde film och gotta. Har surrat, och svammlat på en hel del. Idag har vi vart på dollar och sedan vidare och gick igenom gallerian. Sen avslutade vi med en fika på Opalen. Mkt trevligt! :) Inhandlade två svin söta pyjamasar till bebis. Kan lägga in bild imorrn för just nu ligger dom i sovrummet där Mattias ligger och sover, och helt ärligt är jag för lat för att börja med det nu :P


Nu har dock Mattias kommit hem så nu slipper jag ha barnvakt nå mer haha ;) Ska bli riktigt skönt att få sova med honom inatt igen för jag tycker inte alls om att sova utan honom. Nee huvvaligen.

Måste börja bege mig till sängs nu då det är koll hos BM imorrn, spännande spännande :)  Är trött som en bäver då kviddelitkvitt mamma stiger upp så tidigt ;P haha!
Näe, borsta tänderna sen vare sängen. Godnatt Sverige!

Liten jag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0