Halloween kostymer

Snart är det juh halloween som jag själv brukar vara noga med att fira. Tycker det ä svin kul att spöka ut sig tsm med sina vänner. Dock blir det varken utklädnad lr fest för min del i år som ni kanske förstår, men det gör ingenting. Får sitta hemma och käka godis istället höhö ;) Lr, kanske man tar på sig någonting brunt, skulle juh faktiskt likna en köttbulle på det sättet? Tål att tänkas på, fniss.

Näe, men min tanke var att sälja förra året outfit jag hade. Jag var utklädd till hjärterdam. Sjukt snygg outfit om jag får säga det själv ;D Sen har jag en splitterny polis dräkt som är helt oanvänd pga av fel storlek :/
Iaf, är någon intresserad utav dom är det bara hojta till då jag tror jag ska sälja iväg dom :)






Kommentarer
fiia

Vad är det för storlek :P? /

2010-10-24 @ 19:42:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0