Ensam igen

Lr jag har ju bebis, och Mattias är väl förhoppningsvis snart hemma :) Så jätte ensam är jag kanske inte ;P Men pappi och småbröderna har iaf åkt hem. Vi har hunnit vara ut och käka, sen for vi och hyrde film, grävde ner oss i soffan och såg filmen och käka godis. Viktor ville bli klippt och han var inte så intresserad av filmen, så jag slog ihop två flugor i en smäll och klippte honom under tiden. Jag har ändå sett filmen tidigare så :P
Efter det kom han på att han även ville ha färg i håret. Snäll som jag är så for jag med honom och köpte färg och färgade sedan hans hår. Så nu är han kort och mörkhårig. Vart jätte fint :)
Efter det satt vi mest och surrade och svamla på en hel del innan det tillslut vart tid för hemfärd för la familia. Har vart super att få ha lite folk runt omkring sig, särskilt familjen :) Så tack för idag!

Söta älskade lillebror <3
Notera ungens ögonfransar, helt sjukt fina! Näe, knappt avis. HOST!!


Kommentarer
Mamma

Snygg Kille!!!!

2010-10-29 @ 18:22:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0