Det man inte har i huvvet...

...får man ha i händerna!

Som sagt ska tyget bytas på babysittern. Ja, jag såg mitt misstag att jag i tidgare inlägg skrivit babyliften. Är dock för lat för att ändra, men ni vet väl förhoppningsvis vad jag menade ändå :) För att komma till poängen, tyget är nu inhandlat från Ohlssons tyger. Hade spanat in ett jätte fint tyg på deras hemsida i gult med söta små gröna grodor på, men bilderna på grodorna var så pass stora så det hade sett så konstigt ut. Det hela slutade med att jag gick hem med det antagligen, flickigaste tyget i affären tror jag haha.
Super rosa hello kitty. Men jag tror resultatet blir kanon fint! :)


Så ser den ut än så länge. Blir nog lite skillnad ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0