Det är fullt

Magen börjar kännas sprick färdig och fortfarande är det tid kvar, OM bebis inte beslutar sig att komma lite tidigare. Jag hoppas iaf jag slipper gå över tiden. Men bara därför lär jag väl gå över maximalt haha.
Behöver jag ens tillägga hur mkt jag längtar? Jag tror inte det ;)

Imorrn är det äntligen dags för föräldrakursen. Men som jag nämnade här tidigare så hade vi juh lyckats "ramla ur systemet" så vi kommer inte ha föräldra kursen tsm med andra blivande föräldrar, nej nej. Utan vi kommer juh ha ett möte endast för oss och det var väl tur, jag har då verkligen sett fram emot det. Så det ska bli superkul! :)

På tal om någonting helt annat så sitter jag just nu och sneglar på "Bonde söker fru" mellan varven. Gud vad söta dom är! :D Tycker det är svin bra att dom gjort det programet!
Och nu när vi ändå är inne på detta med tv-program, jag följer juh "Ensam mamma söker". Tycker även det är ett jätte sött program som är kul att följa. Men varför har dom inte ett "Ensam pappa söker" program? Jag har väntat och väntat och tänkt att det kommer säkert snart, men ikket. Ja menar, ensamma pappor förtjänar väl också att hitta kärleken ;)


Kommentarer
sandra

men vittsen med familje gruppen är ju att kunna prata med andra föräldrar som går igenom detsamma som dig. och att kunna höra deras historier om ev tidigare förlossningar och graviditeter osv . oftast hittar man flera som man kommer att umgås med även utanför mötena. jag gick aldrig heller. mycket föratt willes pappa vägrade, det kändes inte roligt att gå ensam när man är två :/ så jag sket i det. men alla kompisar har barn så undrade man något så pratade man bara med dem. jag behövde ingen "lärning". vi kvinnor föds med den egenskapen ;) kramis*

2010-10-21 @ 14:38:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0