Bredbandsbolaget kan ta sig i ******!!!!

Kul att det första som händer nrä man vaknar är att Mattias berättar att internet inte fungerar, och eftersom vi har tv och internet från samma så funkar det givetvis inte att se tv heller. Jippie! Hann få myror i brallan innan jag kom på att vi har ju faktiskt dingeli-dongel internet. Det är inte supersnabbt, men det är guld värt i dessa lägen så det får duga fint! :)

Har även hunnit vara förbi AF och F-kassan idag och pratat med dom. På AF tycker dom att jag ska fortsätta söka jobb till 100%. Jaa, visst kan jag gå runt med min kagge och lämna in CV till folk. STOR chans att någon anställer mig. Och skulle någon göra det skulle jag börja undra. Hmmm.
F-kassan vart det för första gången svammel med uti nå papper jag inte alls fått någon information om att jag skulle ha lämnat in. Konstigt med tanke på att jag vart där personligen och frågat om allting är klart, och dom har svarat att "Oh ja, alla papper har vi nu, nu är det bara vänta". 
Nåja, idag har dom sagt återigen att alla papper nu är klara. Så det är väl bara vänta och se....

Förövrigt har dagen inte inneburit många knop. Har verkligen lyckats få foglossningen från helvete på bara 3 dagar. Idag har den dock vart värst hitills så nu har jag fixat mig kryckor när jag far till Kalix. Ska nämligen på Ikea imorrn så det känns dumt att överlasta höfterna allt för mkt, så då blir det finemang med kryckor. Kommer dock få skavsår i händerna och träningsvärk i armarna haha ;)

Nu ska jag hoppa i duschen för att senare bege mig till Kalix. Blir att åka redan ikväll då det innebär mindre timmar i bil under en och samma dag, imorrn alltså. Som sagt, IKEEEEEAAAA :D Som jag längtat!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0